🔻 جلسه آموزشی طرح ارجاع و سامانه ساجام برای دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها برگزار شد.

🔹 جلسه آموزشی طرح ارجاع و سامانه ساجام برای دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها با حضور مدیران و کاربران ساجام ۲۳ دفتر نمایندگی سازمان در روز پنجشنبه ۷ بهمن در محل سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان و به همت مدیریت امور دفاتر نمایندگی سازمان برگزار شد.

🔹 به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این جلسه مهندس بشیر رئیس سازمان ضمن خوشامدگویی به حاضرین، بر اهتمام ویژه هیأت مدیره دوره نهم به رفع مشکلات دفاتر نمایندگی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه شاید امکان حضور مستمر در تک تک شهرستان‌ها برای آموزش و بروزرسانی اطلاعات پرسنل دفاتر مهیا نباشد از برگزاری چنین جلساتی برای رفع ابهامات دفاتر نمایندگی استقبال کرده و خواهان استمرار چنین دوره‌هایی شد. رئیس سازمان در پایان اظهار امیدواری کرد تا ارتباط مستمر دفاتر نمایندگی و واحدهای سازمان به ارتقای سطح خدمات رسانی در سطح استان منجر شود.

🔹 در ادامه این جلسه مهندس زهید زارعی نماینده هیات مدیره در امور نمایندگی‌ها با بیان اینکه دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی از این پس دارای شرح وظیفه و تفویض اختیار مشخص طبق مصوبه هیات مدیره هستند، افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که کرونا به کشور تحمیل کرد در این مدت برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه ارجاع کار، مباحث آموزشی و مالی جهت کارمندان نمایندگی‌ها میسر نشد، لذا تلاش می‌کنیم همزمان با رفع محدودیت‌های کرونایی جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مهندسان و اعضا و ذینفعان محتوای آموزشی مورد نیاز ارائه گردد.

🔹 در این جلسه مهندس مهاجر مدیر ارجاع کار و خانم مهندس مسعودی کارشناس این حوزه به ارائه مباحث مربوط به ارجاع کار پرداخته و مهندس خسروانی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و خانم مهندس دلپاک مسئول نرم‌افزار سازمان مطالبی در خصوص فرایندهای سامانه ساجام ارائه دادند. همچنین در پایان سوالات و ابهامات حاضرین مطرح و به آنان پاسخ داده شد.

جلسه آموزشی طرح ارجاع و سامانه ساجام برای دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول