🔻 دیدار رئیس و برخی از اعضای هیأت مدیره سازمان با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان

🔹 به گزارش روابط عمومی سازمان در این نشست که در محل اداره ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد، آقای نخعی مدیرکل ثبت استان ضمن استقبال از همکاری‌های دو جانبه طی سالیان اخیر اعلام کرد که این اداره کل آماده همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های مشترک جهت ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان مشهدالرضا می‌باشد.
وی افزود: دقت و کیفیت هرچه بیشتر خدمات ارائه شده توسط مهندسین نقشه‌بردار در خصوص اجرای قانون حدنگار و تهیه نقشه‌های تفکیک آپارتمان و برون سپاری عرصه املاک، ضمن افزایش رضایتمندی مردم باعث کاهش مشکلات حقوقی برای عموم جامعه در آینده خواهد شد.
نخعی گفت: اداره کل ثبت در نظر دارد در راستای وظیفه نظارتی خود به بازرسی‌های موردی از پروژه‌های انجام شده اقدام نموده تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری نماید و پیشنهاد داد تا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز با رصد مستمر خدمات ارائه شده توسط اعضای خود در این امر مهم در کنار اداره کل ثبت اسناد قرار گیرد.
مدیرکل ثبت استان در پایان خواستار مشارکت حداکثری مهندسان نقشه بردار عضو سازمان، در فرایندهای تفکیک آپارتمان و حدنگار شد.

🔹 برپایه این گزارش مهندس حسین بشیر در ابتدای این جلسه ضمن بیان اهداف و برنامه‌های هیأت مدیره نهم در راستای هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی در استان، اداره کل ثبت استان را یکی از دستگاه‌های اجرایی تاثیرگذار استان نامید که همکاری طولانی و تنگاتنگی طی سال‌های اخیر با سازمان داشته است و این مهم در دوره جدید می‌تواند با رفع نواقص فرایندها به یک همکاری ایده‌آل نزدیک گردد.
رئیس سازمان خواهان همکاری بیشتر در زمینه آموزش مهندسان نقشه‌بردار و نهایی کردن تفاهم‌نامه دو جانبه در خصوص برون سپاری مسایل آموزشی اداره ثبت شد.

🔹 مهندس افخمی گلی نایب رئیس سازمان نیز در ادامه با برشمردن حساسیت‌های خدمات ارائه شده توسط مهندسان نقشه‌بردار، حمایت اداره کل از بازنگری و واقعی شدن تعرفه خدمات مهندسی تفکیک آپارتمان و حدنگار متناسب با مسئولیت حقوقی و کار فنی آنان را از خواسته‎‌های جامعه مهندسان نقشه بردار عنوان کرد.

🔹 همچنین در این جلسه مهندس دباغ عضو نقشه بردار هیأت مدیره سازمان ضمن ارائه گزارشی از فرایندهای انجام شده فی مابین و بیان دغدغه‌های جامعه مهندسان نقشه‌بردار خواهان فعال شدن کمیته مشترک دوجانبه راهبری تفکیک آپارتمان و کمیته مشترک سه جانبه با شهرداری در خصوص اجرای قانون حدنگار شد. همچنین یکپارچه شدن سامانه‌های سه ارگان در راستای شفاف‌سازی و تسهیل فرایندهای حدنگار از دیگر موارد مطرح شده در این خصوص بود.

🔹 شایان ذکر است در این دیدار دکتر مداحی نایب رئیس دوم سازمان، مهندس مهاجر دبیر سازمان، مهندس تجلی فر مدیر کاداستر اداره کل و مهندس غیبیان کارشناس ارشد کاداستر استان نیز حضور داشتند.

دیدار رئیس و برخی از اعضای هیأت مدیره سازمان با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول