🔻 با حضور مهندس بشیر؛ جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی نقشه برداری دوره نهم برگزار شد

🔹 مهندس بشیر رییس سازمان در جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی نقشه برداری دوره نهم که با حضور نماینده نقشه بردار هیات مدیره در روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه جاری در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد؛ بیان داشت: تشکیل کمیته‌های تخصصی یکی از اولویت‌های هیأت مدیره جهت بهره‌مندی از توان تخصصی و فنی جامعه مهندسی است. مهندس بشیر نقشه‌برداری را یکی از رشته‌های زیربنایی در علوم مهندسی توصیف کرد که علاوه بر نقش آن در ساخت و ساز در حیطه یک ساختمان، تاثیر فراوانی در هوشمندسازی و ایجاد شهر هوشمند و شکل دهی به توسعه شهری خواهد داشت.
🔹 رئیس سازمان در ادامه با بیان ضرورت توسعه علوم جدید در حیطه نقشه برداری در جامعه مهندسی استان، توجه بیش از پیش کمیته تخصصی به ارتقای سطح آموزشی مهندسان را خواستار شد. وی با برشمردن خدمات گسترده‌ای که مهندسان نقشه بردار به عموم مردم در تعامل با دیگر ارگان‌ها ارائه می‌دهند بر پایش مستمر این خدمات جهت رضایت بیش از پیش ذینفعان تاکید کرد.
🔹 مهندس بشیر در پایان با بیان عزم جدی هیأت مدیره دوره نهم به تعامل با تشکل‌ها و نهادهای صنفی مهندسی اظهار داشت: هیأت مدیره از پیشنهادات و راهکارهای کمیته تخصصی نقشه برداری جهت حل مشکلات پیش رو استقبال کرده و آماده هرگونه همکاری جهت ارائه خدمات شایسته به جامعه مهندسین نقشه بردار استان می‌باشد.

🔗 جهت مطالعه متن کامل این گزارش اینجا کلیک نمایید.

با حضور مهندس بشیر؛ جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی نقشه برداری دوره نهم برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول