به همت دبیرخانه هیات اجرایی صورت گرفت؛ رونمایی از سایت انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

به همت دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به منظور تأمین نیازهای محتوایی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی سایت دبیرخانه هیات اجرایی به آدرس www.e-mohandesi.ir طراحی و راه اندازی شد.

به گزارش دبیرخانه هیات اجرایی، مهندس اکبرزاده نایب رییس هیات اجرایی گفت: این سایت متناسب با نیازهای اعضا با محوریت حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره هیات مدیره طراحی و راه اندازی شده است.
وی با تاکید بر اینکه جهت پیگیری اخبار مستند این دوره از انتخابات رجوع به سایت دبیرخانه یکی از اصلی‌ترین راه‌های دریافت اخبار موثق است، مشاهده اطلاعیه‌ها، اخبار، اطلاعات کاندیداها، آخرین ابلاغیه و مکاتبات و… را از مهمترین بخش‌های سایت مذکور اعلام کرد.

مهندس اکبرزاده تصریح کرد: دبیرخانه هیات اجرایی در راستای رفع نیازها و انتظارات کاندیداها و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، این سایت را به عنوان مرجع و منبع راه اندازی کرد تا بتواند تمام نیازهای محتوایی را در آن تجمیع و ساماندهی کند.

روابط_عمومی_سازمان_نظام_مهندسی_ساختمان_خراسان_رضوی

به همت دبیرخانه هیات اجرایی صورت گرفت؛ رونمایی از سایت انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول