🔻 جلسه هماهنگی وب سرویس مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری مشهد برگزار شد.

🔹 جلسه هماهنگی وب سرویس مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری مشهد با حضور مهندس افخمی گلی نایب رییس، مهندس ترانه مهاجر دبیر و برخی مدیران سازمان از یک سو و مهندس شیرازی مدیر کل امور شهرسازی شهرداری مشهد، نمایندگان فاوا در شهرداری و زیر مجموعه آنان در سازمان آتش نشانی از سوی دیگر چهارشنبه ۱۷ آذرماه جاری در محل سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در این جلسه که با هدف رفع موانع و ناهماهنگی بین ارگان های دخیل در امر صدور پروانه برگزار شده بود، مهندس افخمی گلی با تاکید بر پیدا نمودن ادبیات مشترک در حل مشکلات و معضلات فی مابین، اعلام داشت: سعی در کاهش مغایرت ها و به حداقل رساندن فرآیندهای اداری جهت بهبود رضایتمندی اعضا و مالکان داریم.
مهندس مهاجر نیز با قابل حل دانستن بسیاری از موارد، عمل به نظرات کارشناسی، همسان سازی نحوه اجرای قوانین و دستورالعمل ها را یکی از راه های رسیدن به نقطه مشترک و عمل به آن را در کاهش صرف زمان و هزینه های اقتصادی و اجتماعی موثر دانست.
در این جلسه حاضران مشکلات فی مابین که منجر به بروز مغایرت هایی در سامانه شده بود را مطرح و مقرر گردید پیرو موارد جلسات قبل درخصوص یکسان سازی اطلاعات سامانه ساجام و سامانه شهرداری، کلیه کسر ظرفیت های صورت گرفته در سامانه ساجام به صورت همزمان در عملکرد مهندسین در سامانه شهرداری قرار گیرد و نیز تاییدیه مربوط به مهر سبز به صورت سیستمی در سامانه شهرداری قابل رویت گردد.
فراهم نمودن زیرساخت عملیاتی وب سرویس جهت اصلاحات ضروری و اهمیت یکسان سازی فرآیندها در سه ارگان دخیل در صدور پروانه، اشتراک اطلاعات بصورت جامع فی مابین شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی نیز از دیگر موارد مهم مطرح شده در جلسه بود.
در ادامه جلسه نیز نمایندگان کمیسیون فنی سازمان و آتش نشانی در خصوص نحوه و فرآیندهای کاری اعلام نظر و مقرر گردید موارد مطرح شده جهت بررسی کارشناسی به کارگروه ارجاع و در اسرع وقت اعلام نتایج عملیاتی گردد.

جلسه هماهنگی وب سرویس مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری مشهد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول