🔻 در آغازین روزهای فعالیت هیات مدیره دوره نهم برگزار شد؛
دیدار اعضای شورای انتظامی با رییس و برخی از اعضای هیات مدیره

🔹 دیدار اعضای شورای انتظامی سازمان با مهندس حسین بشیر رییس و برخی از اعضای هیات مدیره شنبه مورخ ۲۲ آبان ماه جاری در محل سالن جلسات هیات مدیره سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در این جلسه محمود رفسنجانی رییس شورای انتظامی در ابتدا ضمن تبریک و ابراز خرسندی از شروع فعالیت هیات مدیره دوره نهم، قبول این مسئولیت را امانتی سنگین دانست و در ادامه مسیر توفیق خدمت خالصانه را برای اعضای هیات مدیره خواستار شد.
رییس شورای انتظامی با بیان گزارشی کوتاه یکی از راه های کاهش پرونده در شورای انتظامی را آموزش و اطلاع رسانی بروز قوانین جاری و راه دیگر را انجام به موقع احکام صادره از سوی شورا، دانست.
رفسنجانی اعلام کرد: هدف شورای انتظامی بررسی سریع، شفاف و فنی پرونده ها با توجه به حجم بالا، گستردگی فعالیت و مسئولیت های مهندسین، محدودیت های موجود منابع انسانی و تعداد بالای مهندسان است.
مهندس حسین بشیر رییس سازمان نیز ضمن قدردانی از حضور اعضای شورای انتظامی در آغازین روزهای فعالیت هیات مدیره، با تاکید بر عمل به مر قوانین و آیین نامه های بروز؛ استفاده از کمیسیون حل اختلاف در خط مقدم رسیدگی به پرونده ها قبل از ورود به شورای انتظامی را مفید ارزیابی و اعلام داشت: تمام تلاش خود را جهت کاهش آمار ورودی پرونده ها با محوریت آموزش مهندسین خواهیم داشت.
در ادامه جلسه اعضای هیات مدیره حاضر به بیان نقطه نظرات و راهکارهای پیشنهادی با توجه به ماهیت مهم و موثر شورای انتظامی جهت برقراری ارتباطی دوسویه با تکیه بر آموزش و اطلاع رسانی پرتکرارترین موارد مطروحه در شورای انتظامی استان که منجر به صدور احکام شده است، شدند.
در پایان جلسه نیز مهندس پیراسته، مهندس فرجامی، دکتر فرهادیان و مهندس کچویی ضمن بیان نکاتی از تهیه، تنظیم، مستند سازی و آسیب شناسی آماری احکام صادره از شروع فعالیت شورای انتظامی دوره جاری، خبر داده و اعلام آمادگی خود را جهت همکاری محتوایی در برگزاری وبینارهای آموزشی، کلیپ، موشن گرافیک و … با متولیان سازمانی طبق سنوات قبل نظیر سمینارهای گزارش نویسی بیان نمودند.

در پایان نیز مهندس افخمی گلی نایب رییس سازمان ضمن استقبال از راهکارهای مطرح شده از سوی حاضران در جلسه از تشکیل کارگروهی در این خصوص در آینده نزدیک خبر داد.
لازم بذکر است در این جلسه دکتر مداحی، مهندس مهاجر، مهندس دباغ، مهندس زارعی، دکتر سریری، مهندس صباغیان و مهندس صبری از دیگر اعضای هیات مدیره حاضر در جلسه بودند.
در آغازین روزهای فعالیت هیات مدیره دوره نهم برگزار شد؛ دیدار اعضای شورای انتظامی با رییس و برخی از اعضای هیات مدیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول