🔻 دومین جلسه کمیته هماهنگی شیوه‌نامه اجرایی نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برقی برگزار شد.

🔹به گزارش روابط عمومی سازمان، دومین جلسه کمیته هماهنگی شیوه نامه اجرایی نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تمامی اماکن روز شنبه یازدهم دی ماه جاری در محل سازمان برگزار شد، مهندس زهید زارعی در این جلسه اعلام کرد: اعضای این کمیته که به استناد شیوه‌نامه اجرایی تفاهم‌نامه‌ فی مابین وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و سازمان نظام مهندسی ساختمان شکل گرفته است، اهداف تعیین شده را طبق برنامه زمانبندی پیگیری می کنند.

🔹عضو هیات مدیره سازمان اظهار داشت: در این جلسه مواردی همچون امور مجریان تجربی و نحوه فعالیت آنها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فرم‌های پیوست‌های مرتبط با شیوه‌نامه توسط سازمان‌های دخیل در شیوه‌نامه جهت پیاده‌سازی در استان خراسان رضوی با توجه به رویه‌های اداری و سازمانی محلی مورد بازبینی قرار گیرد.
مهندس زارعی با توجه به لزوم ایجاد وحدت رویه از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مجریان تجربی اماکن توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان خبر داد.

🔹مهندس ایمان سریری عضو هیات مدیره هم با اشاره به جداول پیوست ۴ شیوه نامه خواستار به روز رسانی موارد شد و خاطر نشان کرد که موارد مشکل دار پیوست در آینده ممکن است باعث ایجاد خطا در فرایند اجرایی شیوه نامه گردد و باید قبل از اجرا توسط کمیته هماهنگی رفع نقص صورت پذیرد.

🔹در این جلسه نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی و شرکت توزیع نیروی مشهد حضور داشتند.

دومین جلسه کمیته هماهنگی شیوه‌نامه اجرایی نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برقی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول