🔻 دیدار دکتر زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با برخی اعضای هیات مدیره سازمان

🔸 به گزارش روابط عمومی سازمان در این دیدار که در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد، دکتر محسن زنگنه نماینده مردم تربت‌حیدریه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید و اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی، مهندس حمید خوش‌طینت رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه، مهندس بشیر رئیس سازمان، دکتر سیفی، مهندس زارعی، مهندس سریری و مهندس صباغیان از اعضای هیأت مدیره و مهندس شهرکی بازرس سازمان حضور داشتند.
در ابتدای این دیدار مهندس بشیر با بیان دغدغه‌های جامعه مهندسان استان و لزوم بازنگری در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از عزم هیأت مدیره دوره نهم در تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد. وی یادآور شد سازمان نظام مهندسی استان خواهان همکاری در طرح اقدام ملی مسکن به صورتی است که منافع کلان جامعه و جامعه مهندسی به صورت توامان تامین گردد.
رئیس سازمان از مواردی چون ارائه خدمات مهندسی در طرح اقدام ملی مسکن به صورت ۵۰ درصد تعرفه و سهمیه با وجود مسئولیت مهندسین در کل پروژه و همچنین حذف کامل سهم سازمان از صدور شناسنامه فنی ملکی، به عنوان مواردی اشاره کرد که این سازمان خواهان بازنگری در آن است.
رئیس سازمان در ادامه با برشمردن معایب زمان سه ساله هیأت مدیره‌ها خواهان تغییر این بازه و افزایش آن به ۴ سال و دادن حق رای در انتخابات صرفاً به افراد دارای پروانه اشتغال در بازنگری قانون نظام مهندسی شد.
مهندس بشیر در پایان با اشاره به خطرات و ضرر و زیان اشتغال کارگران فاقد گواهینامه مهارت در پروژه‌های ساختمانی و مسئولیت مهندسین در صورت قصور این افراد در فرایند ساخت و ساز خواهان توجه بیشتر وزارت کار و رفاه اجتماعی به انجام تکلیف قانونی در آموزش کارگران ساختمانی ماهر شد.

✅ جهت مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک نمایید.

دیدار دکتر زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با برخی اعضای هیات مدیره سازمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول