🔻متن پیام تبریک مهندس حسین بشیر رییس سازمان به مناسبت پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی مصادف با روز مهندسی

طربسرای محبت کنون شود معمور
که طاق ابروی یار منش مهندس شد

با اهدای سلام و درود به جامعه فرهیخته مهندسی

🔹 مهندسان از جامعه جدایی ناپذیرند و از این رو شایسته آنند که به خاطر نقش بی‌بدیل‌شان در توسعه علم و فناوری و رشد و توسعه پایدار کشور شناخته شوند. پنجم اسفند بزرگداشت دانشمند بزرگ، استادالبشر، خواجه نصیرالدین طوسی که به نام روز مهندسی نامگذاری شده است، ضمن یادآوری جایگاه رفیع مهندسان در تاریخ علم و دانش بشری، بهانه‌ای است برای تجلیل از مهندسانی که به عنوان پیشگامان عرصه سازندگی، پایبند به سوگند حرفه‌ای خود تمام توانشان را صرف توسعه و آبادانی جامعه کرده‌اند.
🔹 بی‌شک طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اولین وظیفه مهندسان این است تا مسئله «ما می‌توانیم» را به مردم نشان دهند و در این مسیر جامعه مهندسی دستاوردهای بی‌شماری طی سالیان اخیر در استفاده از فناوری‌های نوین، تدوین استانداردهای به روز، تولید مصالح باکیفیت داخلی در پیوند صنعت و مراکز علمی مهندسی، افزایش بهره‌وری در صنعت ساختمان، کارآمد کردن پروسه‌های نظارت بر ساخت، طراحی‌های شاخص با استفاده از شاخصه‌های بومی، ساخت و ساز ایمن و… کسب کرده است و روز به روز بیشتر در این مسیر به پیش می‌رود.
🔹 اینجانب ضمن تبریک روز مهندسی به جامعه مهندسان ساختمان کشور بخصوص مهندسان فرهیخته و خدوم سرزمین علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) توفیق همگان را در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی از درگاه خداوند منان مسئلت دارد. امید است با همدلی و وفاق روزافزون و اتحاد و یکپارچگی بتوانیم در راستای احقاق حقوق جامعه مهندسی و رفع موانع و مشکلات در کنار یکدیگر گام برداریم و با امید و اتکال به خداوند متعال آینده‌ای روشن را برای جامعه مهندسان استان به ارمغان آوریم.

حسین بشیر
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

متن پیام تبریک مهندس حسین بشیر رییس سازمان به مناسبت پنجم اسفندماه روز مهندس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول