🔻مهندس زارعی:
خواستار عملیاتی شدن سراسری شیوه نامه اجرایی نظارت و طراحی استاندارد برق اماکن عمومی شد.

🔷 به گزارش روابط عمومی سازمان، جلسه هم‌اندیشی اعضای رشته برق با دکتر شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان (شورای مرکزی) هشتم فروردین جاری در محل سالن جلسات شورای مرکزی به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

در این جلسه مهندس زهید زارعی عضو هیات مدیره رشته برق و نماینده خراسان رضوی حاضر در جلسه با توضیح شیوه نامه اجرایی نظارت و طراحی استاندارد برق اماکن عمومی و اقدامات انجام شده در مورد این شیوه نامه در خراسان رضوی در خواست کرد به منظور افزایش درآمد مهندسان برق از ارائه خدمات مهندسی مشکلات پیش رو اجرای این شیوه نامه در کوتاه مدت از طریق جلسات مشترک دو وزارتخانه نیرو و راه و شهرسازی با محوریت سازمان نظام مهندسی ساختمان برداشته شود.

مهندس زارعی اعلام کرد: مقرر گردید در میان مدت با پیگیری سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان (شورای مرکزی) مبانی جدید تعرفه که بر مبنای شرح وظایف و نفر ساعت توسط شرکت های مشاور تهیه شده است به وزارت راه و شهرسازی جهت ابلاغ اعلام گردد.

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، مشکلات و دغدغه‌های مهندسان علی‌الخصوص عدم تناسب حق الزحمه با خدمات مهندسی رشته برق، نحوه توسعه خدمات مهندسی از جمله ایجاد آزمایشگاه، استفاده از خدمات مجریان ذی‌صلاح و شیوه‌نامه نظارت و طراحی برق اماکن می توان نام برد و پیشنهاداتی برای رفع موانع در کوتاه‌مدت و میان‌مدت بیان شد و همچنین به پیشنهاد دکتر شکیب مقرر شد کمیته‌ای جهت پیگیری اصلاح مبانی قیمت‌گذاری خدمات مهندسی و سایر موارد مطروحه تا حصول نتیجه، تشکیل گردد.

شایان ذکر است در این جلسه اعضای هیات مدیره رشته برق استان های آذربایجان شرقی، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران به صورت حضوری و سایر اعضا هیات مدیره استان ها به صورت برخط شرکت داشتند.

مهندس زارعی:خواستار عملیاتی شدن سراسری شیوه نامه اجرایی نظارت و طراحی استاندارد برق اماکن عمومی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول