🔻 نشست هم‌اندیشی روسای سازمان‌های نظام مهندسی شرق کشور و هیأت همراه به میزبانی سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در روز دوشنبه ۲۹ آذرماه برگزار شد.

🔹 به گزارش روابط عمومی سازمان در این نشست علاوه بر مهندس بشیر رئیس سازمان و اعضای هیأت‌رئیسه و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره و مدیران خراسان رضوی، مهندس کیان حصاری رئیس سازمان خراسان شمالی، مهندس عباس عامری رئیس سازمان خراسان جنوبی و مهندس مهدی حکیمی رئیس سازمان سمنان و برخی از اعضای هیأت‌رئیسه این استان‌ها به صورت حضوری و مهندس علی پوراربابی رئیس سازمان سیستان و بلوچستان و مهندس محمدرضا آلوستانی رئیس سازمان استان گلستان به صورت مجازی حاضر بودند.

🔹 در ابتدای این دیدار مهندس بشیر رئیس سازمان ضمن خوشامدگویی به مهمانان حاضر بر اهمیت هماهنگی بین استان‌های مختلف برای نیل به اهداف سازمان‌ها تاکید کرد. مهندس بشیر با بیان اینکه مسائل و مشکلات جامعه مهندسی در کل کشور دارای یک چارچوب و کلیت مشخص است که برای حل آنها وحدت رویه بین استان‌های مختلف و استفاده از تجربیات یکدیگر اجتناب ناپذیر می‌باشد افزود: عملکرد هر استان و بازخوردی که این عملکرد در سطح جامعه می‌گذارد بدون تردید در فعالیت استان‌های دیگر نیز تاثیرگذار خواهد بود. وی گفت: جلب رضایت اعضا و عموم جامعه باید هدف اصلی تمامی هیأت‌مدیره‌ها باشد، به همین دلیل باید بر مبنای چابک‌سازی در تمامی فرایندهای سازمانی بررسی و در صورت لزوم تجدیدنظر صورت گیرد.
🔹 رئیس سازمان از تعرفه نامتناسب خدمات مهندسی در تمامی زمینه‌ها، بخشنامه تعارض منافع، بیمه مهندسین، محدودیت تعداد کار، الکترونیکی کردن فعالیت‌های سازمان‌ها، آموزش اعضا و بازنگری در قانون نظام مهندسی به عنوان مسائلی یاد کرد که هر استان به فراخور شرایط خود با آن درگیر است.

🔹 در ادامه حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و در خصوص موضوعات زیر بحث و تبادل نظر کردند.

🔹جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا نمایید.

نشست هم‌اندیشی روسای سازمان‌های نظام مهندسی شرق کشور و هیأت همراه به میزبانی سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در روز دوشنبه ۲۹ آذرماه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول