🔻با حضور مهندس بشیر؛ جلسه اعطای احکام کمیسیون تخصصی ترافیک دوره نهم برگزار شد

🔹به گزارش روابط عمومی سازمان، احکام اعضای کمیسیون تخصصی ترافیک دوره نهم سازمان با حضور مهندس بشیر رییس، مهندس مهاجر دبیر، دکتر معظمی عضو ترافیک هیات مدیره و مهندس زارعی عضو برق هیات مدیره در روز چهارشنبه ۲۴ فروردین جاری در محل سالن جلسات سازمان اهدا گردید تا رسما این کمیسیون تخصصی کار خود را آغاز نماید.

در ابتدای جلسه مهندس بشیر ضمن خیر مقدم به اعضای کمیسیون تخصصی ترافیک، حضور افراد متخصص و متعهد این رشته را در عرصه مدیریت شهری استان مهم ارزیابی کرد و اعلام داشت: امروز افتخار می کنیم که با تلفیق اعضای باتجربه و جوان کمیسیون ترافیک دوره نهم سازمان را جهت تصمیم سازی و تاثیر گذاری در عرصه های شهری انتخاب نموده ایم.

رییس سازمان با اعلام این که، اعضای حاضر با استناد به بررسی های افراد صاحب صلاحیت این رشته تعیین و سوابق حرفه ای و آموزشی آنها ملاک عمل قرار گرفته این افراد را از سرمایه های استان و کشور دانست.

در ادامه جلسه حاضران به معرفی و بیان دیدگاه های خود پرداختند.

لازم به ذکر است در پایان احکام هفت تن از اعضای کمیسیون تخصصی ترافیک دوره نهم و چهار تن از اعضای افتخاری به ایشان اهدا شد.

اسامی اعضای کمیسیون به ترتیب حروف الفبا عبارتست از دکتر/ مهندس سيد مهدی امامی ميبدی، رامين آهويی، ميثم ضيائی، هومن شاداب مهر، مرتضی مجردی، آرمين جراحی و فرشاد فيروزئی

اسامی اعضای افتخاری کمیسیون به ترتیب حروف الفبا عبارتست از دکتر/ مهندس مهدی نقيبی بيدختی، علی سميعی، پوريا محمديان يزدی و ثارا… شيخ زاده شانديز

با حضور مهندس بشیر؛ جلسه اعطای احکام کمیسیون تخصصی ترافیک دوره نهم برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول