🔻 برگزاری دیدار مشترک هیات بانک مسکن با رئیس و برخی از اعضای هیات مدیره

🔹دیدار هیات بانک مسکن استان با رئیس و برخی از اعضای هیات مدیره سازمان در روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه جاری در محل سالن جلسات هیات مدیره سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در این دیدار مهندس حسین بشیر رئیس سازمان دریافت خدمات ویژه مهندسان را مهمترین اولویت همکاری فی مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و بانک مسکن دانست.
رییس سازمان اظهار داشت: این سازمان با استناد به توقعات و مطالبات بجا و به حق مهندسان در خصوص دریافت بالاترین خدمات کمی و کیفی از بانک مورد وثوق سازمان، خواستار دریافت مجموعه کاملی از پیشنهادات در قالب طرح های تشویقی و رفاهی به جامعه مهندسی استان شد.
در این دیدار تقوی مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان رضوی ضمن تبریک انتخاب هیات مدیره و استقرار هیات رئیسه سازمان، اعلام داشت: نقد منصفانه و مفید پایه هر اصلاح و تغییر است و درخصوص خدمات مورد نیاز سازمان آماده تشکیل کارگروه ویژه ای جهت دریافت نظرات و پیگیری تا حصول نتیجه در بالاترین سطح استان هستیم.
تقوی اعلام داشت: بزودی با عزم موجود در جهت بهبود ارائه خدمات طبق خواسته و نیاز اعضای فرهیخته سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در جهت تطابق گام های موثر و سریع برداشته خواهد شد.
وی با تاکید بر ارزشمند خواندن همکاری با سازمان بزرگ نظام مهندسی با توجه به اقدام تخصصی بانک مسکن در زمینه ساخت و ساز، هم از منظر ارتباط با اعضای متخصص و فرهیخته سازمان و هم از منظر ارتباط مستقیم با متولیان و دست اندرکاران این حوزه ،این فرصت را غنیمت شمرده و قول داد تا این بانک با ارائه خدمات ویژه پاسخگوی اعتماد جامعه مهندسی استان باشد.
در ادامه این جلسه مهندس فروهر نیا خزانه دار سازمان ضمن قدردانی از همکاری بانک مسکن در آغازین روزهای فعالیت هیات مدیره سازمان، جهت پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر، خواستار دریافت خدمات ویژه مهندسان در قالب طرح های اعتباری و تقویت، ارتقا و بروزرسانی سامانه های زیر ساختی مرتبط جهت تسریع در امور فی مابین و تسهیل دریافت گزارش های مالی شد.

در پایان این دیدار نیز مهندس زارعی عضو هیات مدیره سازمان با محوریت بهبود خدمات الکترونیکی با مقایسه خدمات ارایه شده از سوی بانک مسکن با سایر بانک ها و استانداردهای روز دنیا و ایران نکاتی نظیر رفع اشکالات موجود در سامانه های پرداخت و دریافت برخط بانک مسکن، پایش مدام سیستم های pos، امکان گزارش گیری در بازه های مورد درخواست سازمان، امکان فراهم کردن خدمات الکترونیکی برای گزارش گیری حساب های متمرکز مختلف سازمان با توجه به تراکنش های فراوان در ایام خاص را مطرح نمود.
وی پیشنهاد داد تا برای موارد مطرح شده پس از تشکیل کارگروه، و پیگیری توسط کارشناسان دخیل جدول زمانبندی اعلام تا شاهد به نتیجه رسیدن اقدامات باشیم.
لازم به ذکر است در این جلسه مهندسی افخمی گلی نائب رئیس اول، مهندس مهاجر دبیر و شهرکی مدیر مالی سازمان و عباسی رییس شعبه ممتار خیام مشهد، طاهر قائینی رییس شعبه ممتاز مرکزی مشهد، مزرجی مسئول اعتبارات بانک مسکن استان و عبدی کارشناس بازاریابی نیز حضور داشتند.

برگزاری دیدار مشترک هیات بانک مسکن با رئیس و برخی از اعضای هیات مدیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول