🔻 رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان عنوان کرد:
با ارایه خدمات مطلوب رفاهی به اعضا، سازمان را تبدیل به خانه مهندسان خواهیم کرد

🔸 دیدار اعضای شرکت تعاونی نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با برخی از اعضای هیات رئیسه سازمان امروز هشتم آذرماه در محل سازمان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی در این دیدار مهندس بشیر ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه، ارائه خدمات رفاهی در قالب شرکت تعاونی سازمان را یکی از راهکارها، جهت تجمیع و بالا بردن کیفی و کمی خدمات رفاهی به اعضا دانست.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان اعلام داشت: یکی از مهمترین مطالبات اعضا دریافت خدمات رفاهی با کیفیت مطلوب است که متاسفانه به دلایل مختلف تاکنون مغفول مانده است.
وی ادامه داد: با فعال نمودن کارگروه و یا کمیسیون رفاهی و هم افزایی و تعامل با سایر متولیان امر سعی در تجمیع ارائه خدمات در قالب های مختلف اقامتی، مراکز خرید، مراکز پزشکی و …. داریم.
در ادامه جلسه مهندس موسوی رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی نظام مهندسی ساختمان ضمن تبریک به اعضای هیات مدیره خواهان همکاری دو جانبه در پروژه های موجود و یا ایجاد و تعریف پروژه های جدید ویژه اعضای سازمان در سطح استان و کشور شد.
مهندس موسوی اظهار داشت: با تکیه بر پتانسیل موجود اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان می توان گام های موثری در این راه برداشته و از این طریق خدمتگزار جامعه مهندسین باشیم.
تشکیل کارگروه مشترک، ارایه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت جهت تامین مسکن اعضا بویژه مسکن مهندسان جوان، تجمیع خدمات رفاهی ارایه شده و جلوگیری از موازی کاری از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان عنوان کرد:با ارایه خدمات مطلوب رفاهی به اعضا، سازمان را تبدیل به خانه مهندسان خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول