🔻 ابلاغیه شهرداری مشهد به مناطق شهرداری جهت تدقیق وضعیت پاسخگویی در خصوص میان طبقه و املاک واقع در معابر ۶ متر و کمتر

الف) جهت پاسخگویی به پلاک های واقع در معابر ۶ متر و کمتر طبق نامه شماره ۲۹/۱۴۰۰/۱۷۳۵۴۲ مورخ ۱۴۰۰/۹/۱۳
۱- صدور مجوز برای ساختمان‌هایی که فیش قطعی پروانه (مرحله اول یا موافقت اصولی) از تاریخ ۱۴۰۰/۵/۱۶ به قبل صادر و در مهلت پرداخت شده است با رعایت مفاد بند ۲ صورت جلسه مورخ ۱۴۰۰/۸/۲۵ و سایر راهکارهای سازمان آتش نشانی بلامانع می‌باشد.
۲- برای ساختمان‌هایی که فیش قطعی پروانه (مرحله اول یا موافقت اصولی) بعد از تاریخ ۱۴۰۰/۵/۱۶ تا پایان ۱۴۰۰/۸/۲۵ صادر و در مهلت پرداخت شده است و ارتفاع ساختمان حداکثر ۱۵ متر می‌باشد، با رعایت مفاد بند ۳ صورت جلسه مورخ ۱۴۰۰/۸/۲۵ مبنی بر رعایت راهکارهای سازمان آتش نشانی پاسخگویی بلامانع می‌باشد.
۳- برای آن دسته از املاکی که پرداختی علی‌الحساب داشته‌اند و محاسبات آنها قطعی نشده است، پاسخگویی صرفاً بر اساس ضوابط روز و با رعایت ارتفاع تعیین شده در مقررات ملی ساختمان و صورتجلسه ضمیمه شده در نامه ۲۹/۱۴۰۰/۱۷۳۵۴۲ میسر می‌باشد.

ب) جهت پاسخگویی به پلاک‌های دارای میان طبقه بر اساس صورت جلسه مورخ ۱۴۰۰/۸/۲۹
۱- صدور مجوز برای ساختمان‌هایی که فیش قطعی پروانه (مرحله اول یا موافقت اصولی) از تاریخ ۱۴۰۰/۸/۲۹ به قبل صادر شده و در مهلت پرداخت شده است بلامانع می‌باشد.
۲- برای آن دسته از املاکی که پرداختی علی‌الحساب داشته‌اند و محاسبات آنها قطعی نشده است اعطای میان طبقه صرفاً تا حد ضوابط طرح‌های تفصیلی مجاز می‌باشد.

در ضمن در خصوص املاک با موضوعات فوق که متقاضی تسویه حساب به صورت تهاتر بوده‌اند و تاریخ موافقت با تقاضا ( طبق اعلام مسئول تهاتر به مدیریت درآمد) قبل از تاریخ‌های اعلام شده فوق (مرتبط با هر موضوع) پاسخگویی بلامانع می‌باشد.

🔹 جهت دریافت ابلاغیه شهرداری اینجا کلیک نمایید
.

ابلاغیه شهرداری مشهد به مناطق شهرداری جهت تدقیق وضعیت پاسخگویی در خصوص میان طبقه و املاک واقع در معابر ۶ متر و کمتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول