🔻 با حضور مهندس بشیر؛ جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی برق دوره نهم برگزار شد.

🔹 مهندس بشیر رییس سازمان در جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی برق دوره نهم که با حضور نایب رییس و نمایندگان رشته تاسیسات برقی هیات مدیره روز دوشنبه ۴ بهمن ماه جاری در محل سالن جلسات برگزار شد؛ اعلام کرد: از کمیته های تخصصی درخواست دارم در مسایل فنی و اجرایی، اصلاح فرایندها، تدوین و اصلاح آیین نامه ها حضور پررنگ داشته باشند.
مهندس بشیر بیان داشت: مهندسان برق یکی از فعال ترین صنوف هفت رشته سازمانی ما هستند و خلاقیت و ارایه ایده آنان با راهبری نمایندگان علمی و اجرایی شان در هیأت مدیره نویدبخش آینده ای روشن است.
در ادامه جلسه مهندس زارعی یکی از نمایندگان هیات مدیره در رشته برق عنوان داشت: پیگیری اموری همچون تدوین نظام نامه مجریان، دوره های آموزشی، آزمون ها و … از اولویت های تعیین شده است که باید در اسرع وقت با استفاده از ظرفیت های کمیته تخصصی برق کارشناسی و اجرایی گردد.
دکتر سریری نماینده دیگر این رشته در هیأت مدیره هم با تاکید بر وفاق و همدلی مهندسان برق در برطرف کردن مشکلات و معضلات، اعلام داشت: حل مشکلات هر چند کوچک می تواند گامی در تحقق و رسیدن به اهداف بزرگ باشد، پس نقشه راه را مشخص و گام به گام با اجماع نظرات به حل مشکلات نزدیک خواهیم شد.
وی همچنین به ضرورت توجه به آموزش همکاران رشته برق و برگزاری بازدیدهای علمی مفید با معرفی کمیته تخصصی و پیگیری در اجرایی شدن مبحث ۲۲ مقررات ملی تاکید کرد.

لازم بذکر است در پایان احکام هفت تن از اعضای کمیته تخصصی برق دوره نهم توسط مهندس بشیر رییس سازمان و حاضران اهدا شد.
اسامی به ترتیب حروف الفبا عبارتست از  دکتر/ مهندس سهیلا اسدی، نعمت ایل بیگی، عباسعلی پورمحمد، جواد سلیمانی، شهاب شالفروشان، بهروز شوقی مطلق و محمدرضا میری

با حضور مهندس بشیر؛ جلسه اعطای احکام کمیته تخصصی برق دوره نهم برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول