🔻 موضوع: دستورالعمل نحوه ارسال مدارک لازم پروانه اشتغال به کار به سازمان جهت صدور پروانه در درخواست های مختلف

✅ مهندسان گرامی به منظور بالابردن ارایه خدمات، در راستای پاسخگویی بهتر و جلوگیری از ترددهای غیرضروری به سازمان، بایستی پس از اعلام سازمان در سامانه ساجام و همچنین دریافت پیامک به منظور ارسال مدارک به سازمان در جهت صدور، تجدید، تمدید و یا ارتقا پروانه اشتغال به کار مهندسی نسبت به انجام فرایند ذیل اقدام فرمایید:

🔹 کلیه مدارک با توجه به نوع درخواست (صدور، تمدید، ارتقا و …) و همچنین مطابق چک لیست پیوست به ترتیبی که عنوان شده است، تنظیم و سپس به شرح ذیل جهت ارسال اقدام فرمایید.

🔹 مهندسان محترم ساکن شهر مشهد ضمن تماس با شماره ۳۲۲۲۸۳۳۶-۰۵۱ نماینده شرکت پست و اعلام شماره رهگیری درخواست در سامانه ساجام و پس از مراجعه نماینده شرکت مذکور مدارک تنظیمی را در پاکتی که در اختیار ایشان قرار گرفته گذاشته، تحویل نماینده شرکت پست داده و رسید دریافت نمایند.

🔹 مهندسان محترم ساکن در سایر شهرستان های استان (به جز مشهد) بایستی پس از تکمیل و تنظیم مدارک مطابق چک لیست با مراجعه به نمایندگی شهر خود ( آدرس نمایندگی ها به پیوست این دستورالعمل می باشد) نسبت به تحویل مدارک به نمایندگی اقدام فرمایید. نمایندگی مربوطه پس از دریافت مدارک نسبت به ارسال آن از طریق پست به آدرس سازمان استان در مشهد اقدام خواهد نمود.

🔹 پروانه مهندسان ساکن در شهر مشهد پس از صدور به آدرس پستی ایشان و پروانه مهندسان ساکن در سایر شهرستان های استان به آدرس نمایندگی مربوطه ارسال خواهد گردید.

🔹 تلفن ۳۷۰۱۵۴۱۵-۰۵۱ کارشناس واحد پذیرش و ارزشیابی و تلفن ۳۷۰۱۵۴۰۲-۰۵۱ کارشناس واحد آموزش این سازمان جهت پاسخگویی به موارد ابهام و مشخصات سامانه مربوطه آماده همکاری با اعضا محترم می باشد.

✅ منبع: مدیریت آموزش، توسعه و پژوهش سازمان

دستورالعمل نحوه ارسال مدارک لازم پروانه اشتغال به کار به سازمان جهت صدور پروانه در درخواست های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول