🔻 دیدار مهندس خرم رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

🔹 به گزارش روابط عمومی سازمان در ابتدای این دیدار که به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد، مهندس بشیر رئیس سازمان ضمن خوشامدگویی به مهندس خرم و هیأت همراه به بیان دغدغه‌ها و مشکلات جامعه مهندسی استان پرداخت.
مهندس بشیر بحث تعارض منافع و نحوه مشارکت سازمان در بحث اقدام ملی مسکن را دغدغه‌های مهم سازمان عنوان کرد و خواهان شفاف‌سازی تعارض منافع برای اعضای هیأت مدیره، گروه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی، بازرسان و کارشناسان سازمان شد. وی با بیان مشکلات ایجاد شده بخصوص در شهرهای کوچک پیشنهاد داد تا این اجرای موضوع تا تعیین تکلیف اصلاح قانون نظام مهندسی متوقف شود.
رئیس سازمان همچنین مشارکت سازمان در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن بدون در نظر گرفتن منافع جامعه مهندسی و سازمان‌های استان را غیرقابل قبول خواند و خواهان اخذ درصدی از حق قانونی جهت صدور شناسنامه فنی و ملکی شد.

✅ جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

دیدار مهندس خرم رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با هیأت مدیره و بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول