🔻 مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی برگزار شد.

🔹 مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حضور مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، دکتر سالیانی مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی عصر امروز ۱۸ آبان ماه در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

🔹 به گزارش روابط عمومی سازمان، در این مراسم مهندس نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان و رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن تبریک به منتخبین یادآور شد در راستای برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، تلاش‌ها و هماهنگی‌های خوبی صورت گرفت و این انتخابات در شرایط مطلوب و در صحت و سلامت بدون کمترین مشکلی به نحو مناسبی برگزار شد.
مهندس نژاد صفوی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی فنی استان است، تصریح کرد: باید بستری ایجاد شود تا جامعه بتواند از این نخبگان و فرهیختگان در جهت توسعه، عمران و آبادانی بهره گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن توصیه به منتخبین نهمین دوره جهت تلاش برای پویایی و بالندگی نظام مهندسی از همه بخش ها و دست اندرکاران خواست تا از جزیره ای کار کردن بپرهیزند و قبول مسئولیت را وظیفه ای سنگین و ارزشمند جهت خدمت به جامعه با سرلوحه قراردادن خون شهدا و آرمان‌های مهندسین دانست.
مهندس نژاد صفوی تاکید کرد: باید پاسخگوی دستگاه های حاکمیتی و نظارتی باشیم و در راستای بهبود جایگاه سازمان نظام مهندسی در استان و رونق ساخت و ساز و تحکیم مبانی قانون گرایی تلاش مضاعف نماییم.

مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول