🔻مهندس افخمی گلی اعلام کرد:
اطلاعات ۲۲۰۰ نفر از مهندسان برای آزادسازی ۲۰ درصد حق‌الزحمه به بانک مسکن ارسال شده است.

🔹 به گزارش روابط عمومی سازمان، مهندس افخمی گلی نایب رییس سازمان اعلام کرد: با استناد به مصوبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰ هیات مدیره سازمان در خصوص آزاد سازی ۲۰ درصد باقیمانده حق الزحمه مهندسان ناظر، تا کنون اطلاعات ۲۲۰۰ نفر از مهندسان برای آزادسازی به بانک مسکن ارسال شده است.

مهندس افخمی اظهار داشت: از تاریخ ۲۸ آذر تا روز ۵ دی ماه بیش از حدود 5 هزار درخواست آزادسازی ۲۰ درصد حق‌الزحمه به سازمان ارسال، که از این تعداد حدود ۳۰۰۰ درخواست در حوزه ارجاع کار بررسی و به واحد مالی ارجاع، حدود ۱۰۰۰ درخواست در دست بررسی و تقریبا ۱۰۰۰ درخواست نیز واجد شرایط دریافت ۲۰ درصد نبوده و به درخواست کننده برگشت زده شده است، این در حالی است که هر کد نوسازی تایید شده از سوی واحد ارجاع کار نیز شامل چندین مهندس در رشته‌های مختلف می باشد.

نایب رییس سازمان ادامه داد: درخواست های تایید شده از سوی واحد ارجاع کار توسط امور مالی سازمان، طی فرمت مدنظر بانک برای هر مهندس تهیه شده و به طور روزانه به بانک ارسال می‌گردد.

وی بیان کرد: در همین راستا تا روز ۵ دیماه اطلاعات ۲۲۰۰ نفر از مهندسان به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال جهت آزادسازی به بانک مسکن ارسال گردیده و طی مذاکره با بانک مقرر گردید که در کوتاه‌ترین زمان به طور مستمر به حساب مهندسان محترم واریز گردد.

در پایان مهندس افخمی گلی عنوان کرد: انجام فرایند آزادسازی حق الزحمه به صورت سیستمی و بدون نیاز به ثبت در خواست در دستور کار واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان قرار گرفته که به زودی اجرایی خواهد شد.

مهندس افخمی گلی اعلام کرد:اطلاعات ۲۲۰۰ نفر از مهندسان برای آزادسازی ۲۰ درصد حق‌الزحمه به بانک مسکن ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول