اطلاعیه شماره سیزدهم/ قابل توجه داوطلبان عضویت در انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

-وفق ماده ۲ شیوه نامه تبلیغات انتخابات هیات مدیره‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان های کشور مصوبه شماره ۲۱۲۲۲/م‌ش مورخ ۹۴/۰۶/۲۴ شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منضم به نظام‌نامه انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها موضوع ابلاغیه شماره ۱۰۹۴۷/۴۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ معاون محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، هیات اجرایی انتخابات با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان پایگاه اطلاع رسانی ویژه انتخابات نهم را جهت بهره‌مندی یکسان کلیه داوطلبان از فضای تبلیغاتی در قالب مشخص راه اندازی نموده است.
داوطلبان می‌توانند با مراجعه به کارتابل ساجام خود، از منوی اصلی فرم تبلیغات کاندیداها را طبق شرایط و در قالب مشخصی که برای تمامی نامزدها یکسان طراحی شده است، تکمیل و اطلاعات، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در حوزه مهندسی ساختمان و هدف از داوطلبی را به صورت مجمل و خلاصه ارسال نمایند.
هیات اجرایی بالافاصله پس از تکمیل اطلاعات، فرم تک تک داوطلبان را مورد بررسی قرارداده و در صورتی که اطلاعات داوطلب مغایر با شئون اسلامی و اخلاقی نبوده و تداعی کننده تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی و یا تبلیغ علیه سایر داوطلبان نباشد، نسبت به درج آن در پایگاه مذکور اقدام می‌نماید.
اطلاعات مذکور تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات برای کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و عموم قابل مشاهده خواهد بود.

۱- مسئولیت درج کلیه مطالب بر عهده داوطلب می‌باشد.
۲- داوطلب به هیات اجرایی اختیار می‌دهد تا در صورت مغایرت هرکدام از مطالب با شئون اخلاقی و اسلامی و تداعی تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی و سایر داوطلبان راساً نسبت به حذف موارد تشخیصی اقدام نموده و داوطلب حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می‌نماید.

منبع : دبیرخانه هیات اجرایی انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

اطلاعیه شماره سیزدهم/ قابل توجه داوطلبان عضویت در انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول