🔻 مهندس حسین بشیر:
ترمیم و معرفی نقش اثر گذار جامعه مهندسی استان با ممنوعیت فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه ساخت و ساز شکل خواهد گرفت.

🔹 دیدار اعضای کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان با رئیس، برخی اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان در روز دوشنبه مورخ ۲۲ آذرماه در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان در این دیدار مهندس حسین بشیر ضمن خوشامدگویی به اعضا حاضر هدف این کارگروه مبنی بر بسترسازی و اقدامات در خصوص پیوند صنعت و دانشگاه را بسیار ارزشمند دانسته و با توجه به اعلام آمادگی این کارگروه خواستار تهیه بسته جامع مشورتی در موضوعات حوزه صنعت ساخت با رویکرد رفاهی، اشتغال زایی و آموزشی شد.
مهندس بشیر با تاکید بر ترمیم و معرفی نقش اثر گذار جامعه مهندسی استان با ممنوعیت فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه ساخت و ساز، همدلی و همبستگی جامعه مهندسین استان را یکی از راهکارهای رسیدن به این هدف ارزیابی کرد.
وی تشکیل جلسات با نهادهای متولی اجرایی و نظارتی استان را در جهت ترمیم جایگاه حرفه ای و تخصصی مهندسان امری لازم دانسته و افزود: تمام تلاش خود را جهت شفاف سازی در این خصوص به کار خواهد گرفت.

🔹 در این جلسه مهندس میثم مقدم منش رئیس کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان ضمن تبریک اخذ رای اعتماد جامعه مهندسی استان در نهمین دوره هیات مدیره، اهداف و سیاست های کلی این کارگروه را تشریح کرد.
مهندس مقدم اظهار داشت: این کارگاروه با پتانسیل موجود اعضای خود آماده همکاری دوجانبه با سازمان بزرگ نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی است.
مهندس افخمی گلی نایب رئیس سازمان نیز در این جلسه ضمن طرح سوالاتی در خصوص ماهیت ذاتی این کارگروه تشکیل کارگروه هایی در این زمینه را حلقه ای مفقوده در حوزه ساخت و ساز ارزیابی و با توجه به مسایل گسترده این حوزه خواستار انسجام و برنامه ریزی هوشمندانه و دقیق در رسیدن به اهداف مورد نظر شد.

🖇️ جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

ترمیم و معرفی نقش اثر گذار جامعه مهندسی استان با ممنوعیت فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه ساخت و ساز شکل خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول