🔻 دیدار رئیس و برخی از اعضای هیأت‌مدیره با شهردار مشهد مقدس

🔹رئیس و برخی از اعضای هیأت مدیره سازمان در شامگاه روز دوشنبه ۲۲ آذر به دیدار سیدعبدالله ارجائی شیرازی شهردار مشهد رفتند. در این دیدار که با حضور مهندس بشیر رئیس، مهندس مهاجر دبیر، مهندس دباغ، مهندس زارعی، مهندس سریری، دکتر ظریف مقدم، دکتر معظمی و مهندس مهردوست اعضای هیأت مدیره و همچنین مهندس سیدخلیل منبتی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک و محمدمهدی کریمی مدیرکل دفتر آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری برگزار شد طرفین ضمن بیان دیدگاه‌های خود در خصوص توسعه شهری به زمینه‌های مشترک همکاری فی‌مابین پرداختند.

🔹 مهندس بشیر رئیس سازمان: فرایند طولانی صدور پروانه و حذف نقشه‌های صوری در زمان صدور پروانه دو موضوع اولویت‌دار فی‌مابین است.

🔹 به گزارش روابط عمومی سازمان در ابتدای این دیدار مهندس حسین بشیر رئیس سازمان ضمن تبریک انتصاب شهردار جدید مشهد مقدس بر آمادگی کامل هیأت مدیره دوره نهم به همکاری نزدیک و همه جانبه در خصوص حل مشکلات مشترک تاکید کرد. مهندس بشیر فرایند طولانی صدور پروانه و حذف نقشه‌های صوری در زمان صدور پروانه را دو موضوع اولویت‌دار مشترک خواند که نیاز است تا هر دو ارگان جهت کاهش موانع این موضوعات در دستگاه خود با هماهنگی هم اقدام نمایند.
رئیس سازمان با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی و شهرداری زمینه‌های مشترک بسیار زیادی برای همکاری دارند خواستار استفاده از تجربیات گذشته در انعقاد تفاهم‌نامه‌های دوجانبه و چندجانبه جهت رفع فرایندهای موازی در ارگان‌ها شده و افزود: هیأت مدیره سازمان از هرگونه اقدامی در جهت تسهیل فرایندها و ارائه خدمات بهینه به شهروندان مشهدالرضا در چارچوب قانون حمایت می‌کند.
مهندس بشیر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دغدغه‌های جامعه مهندسی از موضوع تعرفه خدمات مهندسی به عنوان معضلی یاد کرد که سال‌هاست گریبان‌گیر جامعه مهندسی است و تا کنون تلاش‌ها برای عادلانه شدن آن به نتیجه نرسیده است. رئیس سازمان گفت: ارائه خدمات مهندسی مطلوب نیازمند تعریف تعرفه‌ای متناسب با مسئولیت حرفه‌ای ارائه این خدمات است که متاسفانه در این زمینه با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم. مهندس بشیر خواستار حمایت شهردار مشهد از موضوع تعرفه در هیأت چهارنفره استان شد.

🖇 جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

دیدار رئیس و برخی از اعضای هیأت‌مدیره با شهردار مشهد مقدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول