🔻 مهندس حسین بشیر به مناسبت بیست و ششم آذرماه روز ملی حمل‌ و نقل با صدور پیامی این روز را به مهندسان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:

در تاریخ تحولات کشور عزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی وجود دارد که نقشی تعیین‌کننده در شکل‌گیری و انسجام کشور و تداوم حرکت عزتمندانه انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند. ۲۶ آذر سال ۱۳۶۲ روز لبیک خالصانه فعالان عرصه حمل‌ونقل به‌فرمان پیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و بسیج عمومی صنف رانندگان عزیز است که خالق صحنه‌های کم‌نظیری از فداکاری، ایثار و تلاش شبانه‌روزی برای اطاعت از ولی امر و امام انقلاب شدند و این روز را در تاریخ کشور و در یادها ماندگار ساختند.
بنابر وظیفه قدردانی و شکرگزاری فرصت را غنیمت شمرده و این روز مبارک را به‌تمامی جامعه فرهیخته مهندسان ترافیک سازمان نظام مهندسی ساختمان و فعالان عرصه حمل‌ و نقل تبریک عرض کرده و از زحمات و خدمات مهندسان بخصوص در شرایط ویژه کنونی تشکر می نمایم.
همچنین این روز را به خانواده بزرگ حمل‌ونقل تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن ادای احترام به همه این عزیزان اهتمام و تلاش آنان درراه رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل‌ونقل که در گرو همکاری و مساعی تلاشگران این عرصه است را ارج نهاده و موفقیت روزافزون شمارا از خداوند متعال خواستارم.

مهندس حسین بشیر به مناسبت بیست و ششم آذرماه روز ملی حمل‌ و نقل با صدور پیامی این روز را به مهندسان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول