🔻 نشست مشترک هیأت مدیره سازمان با مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد

🔹 دیدار رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان با مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران آن اداره کل به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی در روز چهارشنبه ۱۰ آذرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، در ابتدای این دیدار رئیس سازمان ضمن بیان اهمیت همکاری فی‌مابین از ضرورت نزدیک کردن دیدگاه‌های طرفین در زمینه موضوعات مشترک گفت.

مهندس بشیر از طرح اقدام ملی مسکن، بخشنامه تعارض منافع و تعرفه خدمات مهندسی به عنوان سه دغدغه اصلی جامعه مهندسی در حال حاضر نام برد و خواهان اقدام جدی اداره کل برای حل این موضوعات شد.

رئیس سازمان افزود: عدم شفافیت بخشنامه تعارض منافع باعث ایجاد سردرگمی و اخلال در امور جاری سازمان شده است. مهندس بشیر با اعلام اینکه تمام اعضای هیأت مدیره دوره نهم در ابتدای کار پروانه‌های خود را تحویل داده‌اند، از عدم تشکیل جلسات گروه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی، عدم تمایل افراد نخبه به موضوع بررسی نقشه‌ها در کمیسیون فنی سازمان و همچنین مشکلات عدیده پیش آمده برای اداره دفاتر نمایندگی به علت محدودیت تعداد عضو در شهرهای کوچک به عنوان اصلی‌ترین مشکلات ایجاد شده توسط بخشنامه تعارض منافع در امور جاری سازمان نام برد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید.

نشست مشترک هیأت مدیره سازمان با مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول