سوم مهرماه آغاز ثبت نام آزمون صلاحیت سنجی نماینده فنی مالک و کارشناس بازدید منتخب


معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: ثبت نام آزمون صلاحیت سنجی نماینده فنی مالک و کارشناس بازدید منتخب از سوم مهر ماه آغاز می شود.

حسین عبدالله زاده در این خصوص افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال از سه مهرماه تا پایان روز 14 مهرماه برای ثبت نام داوطلبان حضور در آزمون صلاحیت سنجی نماینده فنی مالک و کارشناس بازدید منتخب زمان درنظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: برهمین اساس داوطلبان باید در بازه زمانی ذکر شده با مراجعه به پرتال معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد به آدرس https://shahrsazi.mashhad.ir و اتصال به درگاه اینترنتی آزمون نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد به زمان برگزاری آزمون اشاره و اظهارکرد: مطابق برنامه زمانبندی، آزمون تعیین صلاحیت کارشناس بازدید منتخب در روز پنجشنبه چهار آبان ماه و آزمون تعیین صلاحیت نماینده فنی مالک در روز جمعه پنج آبان‌ماه سال‌جاری ساعت هشت صبح در محل موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های استان خراسان رضوی واقع در بولوار دلاوران برگزار خواهد شد.

عبدالله زاده تصریح کرد: این آزمون در اجرای تبصره یک بند دو دستورالعمل اجرایی پیاده سازی فرآیند شهروندسپاری خدمات شهرسازی در بستر الکترونیک شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند که حضور در این آزمون هیچگونه ارتباطی با استخدام و جذب نیرو در شهرداری نخواهد داشت، اظهارکرد: شرکت کنندگان در آزمون باید در نوع انتخاب آزمون و درج اطلاعات خود دقت داشته باشند زیرا امکان تغییر در نوع آزمون و ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام وجود نخواهد داشت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد بااشاره به اینکه ثبت نام در هر دو آزمون بلامانع است گفت: دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی در رشته های عمران، معماری، شهرسازی و سایر رشته های مرتبط با شهرسازی جهت شرکت در هر دو آزمون الزامی است.

عبدالله زاده ادامه داد: همچنین علاوه بر این دارندگان مدرک رشته تحصیلی جغرافیا و برنامه ریزی شهری در آزمون نماینده فنی مالک و دارندگان مدرک رشته تحصیلی نقشه برداری می توانند در آزمون کارشناس بازدید منتخب مالک ثبت نام کنند.

ثبت نام آزمون صلاحیت سنجی نماینده فنی مالک و کارشناس بازدید منتخب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول