🔻 بازدید از دفاتر نمایندگی طرقبه و شاندیز و دیدار با مسئولین شهری

🔹 بازدید میدانی مهندس بشیر رییس و مهندس افخمی گلی نائب رییس سازمان از دفاتر و دوایر طرقبه و شاندیز روز دوشنبه بیستم دیماه انجام شد.
در این بازدید؛ دیدار با مسولان شهری طرقبه و شاندیز در جلساتی جداگانه برنامه ریزی شده بود که بررسی روند ارایه خدمات مهندسی در این دو شهر موضوع اصلی طرح شده در این دیدارها بود.
در ابتدای بازدید از طرقبه در جلسه ای با حضور مهندس حسینی فرماندار و مهندس شیرافکن معاون عمرانی این شهرستان پیشنهادهایی در خصوص طرح های خارج از محدوده شهری و روستایی، ارائه خدمات مهندسی، تعرفه خدمات و صلاحیت آن مورد بررسی قرارگرفت.
در ادامه بازدید در جلسه ای با مهندس طاهرپور شهردار طرقبه،‌ وی با بیان ضرورت ایفای نقش مهندسان در سیما و منظر شهری و بر اهمیت ارتباط مستقیم سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری تاکید نمود.
وی همچنین آمادگی شهرداری طرقبه را در میزبانی و مشارکت در فعالیت های باارزش حوزه مهندسی و مقررات ملی ساختمان اعلام کرد.
مهندس باقری شهردار شاندیز و برخی اعضای شورای اسلامی این شهرستان میزبان هیات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بودند،؛ در این نشست شهردار و اعضای شورای شهر مواردی در مورد روش اخذ پروانه ساختمانی در این شهرستان و مدت زمان اعتبار آن، تعویض ناظر و روش های آن، مشکلاتی در خصوص استحکام بنا، تعرفه خدمات مهندسی و …. مطرح کردند.
در این جلسه مهندس بشیر با اشاره به جایگاه شهرداری به عنوان مرجع صدور پروانه، در قانون نظام مهندس و کنترل ساختمان خواستار برگزاری جلسات کارشناسی برای رفع مشکلات موجود نمایندگی شاندیز در موارد مذکور شد.
در این بازدید مهندس زهید زارعی نماینده هیات مدیره در امور دفاتر نمایندگی های استان و مهندس گنج آبادی مدیر دفتر نمایندگی در طرقبه و شاندیز رییس و نائب رییس سازمان را همراهی می کردند.

بازدید از دفاتر نمایندگی طرقبه و شاندیز و دیدار با مسئولین شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول