در گفت و گو با رییس سازمان مطرح شد؛ مشارکت حداکثری از جامعه مهندسی استان درخواست می شود، مهندسان از حق رای خود استفاده کنند

مهندس انصاری در گفت و گوی روز سه شنبه سی ام شهریور ماه، با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، اعلام داشت این ایام یادآور افتخارات و از خودگذشتگی های ملت پرافتخار ماست‌.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏ های آن، در تاریخ شکوهمند این کشور به یادگار مانده و خواهد ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه هیات اجرایی مهندس انصاری درخصوص هفتم مهرماه، انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی اعلام داشت: از جامعه مهندسی استان درخواست می شود از حق رای خود استفاده کنند و امیدواریم اعضای فرهیخته استان با مشارکت گسترده در انتخابات، زمینه ساز جلوه جدیدی از وحدت و همبستگی جهت رسیدن به اهداف و جایگاه اصلی خود شوند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص شرایط رای دهندگان گفت: امسال با توجه به شیوه الکترونیکی تعیین شده از سوی دستگاه نظارت و هیات اجرایی، امکان مشارکت برای همگان میسر و تک تک اعضا در تعیین سرنوشت سه ساله خود سهیم شوند.

مهندس انصاری تصریح کرد: در این دوره, حدود ۴۰ هزار عضو متخصص استان با پتانسیل بالای فنی و علمی قادر خواهند بود در کمترین زمان ممکن رای خود را ثبت و با مشارکت در این رویداد بزرگ صنفی تصمیم ساز شوند.

رییس سازمان که بدلیل وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹، برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی را تجربه ای جدید وامکانی ارزشمند جهت افزایش مشارکت دانست، از تمامی مهندسان با سلایق مختلف خواست تا ضمن تحقیق، بررسی ایده، دیدگاه، اهداف و برنامه های کاندیداها تصمیم گرفته و برای برون رفت از مشکلات کنونی جامعه مهندسی استان ۱۵ عضو اصلح، متعهد و دغدغه مند را انتخاب و بر مسند تصمیم سازی و تصمیم گیری این سازمان قرار دهند.

بر پایه این خبر انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان هفتم مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۶ بصورت الکترونیکی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

در گفت و گو با رییس سازمان مطرح شد؛ مشارکت حداکثری از جامعه مهندسی استان درخواست می شود، مهندسان از حق رای خود استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول