🔻 پیام تبریک بازرسان سازمان به‌ اعضای هیات مدیره دوره نهم

🔹 بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، در پی اعطای احکام اعضای هیات مدیره دوره نهم، ضمن تشکر از مهندسین استان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات، شروع فعالیت هیات مدیره جدید سازمان را تبریک گفته و از زحمات هیات مدیره دوره هشتم سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایند.

در این پیام آمده است:
نظام مهندسی نهادی تأثیرگذار، برای مردم و جامعه مهندسی است.
این سازمان همچون درختی است بارور که شاخه‌های تنومند آن در آسمان علم و عمل قد برافراشته و رگ و پی آن در تاریخ مهندسی و ادوار زندگی دانشمندان این کشور ریشه دوانده است.
مهندسان مجرب این سازمان در رشته های هفتگانه ، بازوی قدرتمند نظارتی در بهبود پیشبرد خدمات فنی و اجرایی در حوزه ساختمان هستند.
امید است هیات مدیره بدور از هرگونه حب و بغض با صداقت، همدلی و تلاش منشأ خدمات خیر و سازنده برای جامعه مهندسی و فعالان صنعت ساختمان استان بوده و تجارب ارزشمندتان مورد استفاده و رهگشای مشکلات جاری سازمان و موجبات اعتلای جایگاه خطیر مهندسی حیثیت مهندسی قرار گیرد .
توفیقات روزافزونتان را در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در نیل به اهداف عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان ، از درگاه حضرت احدیت و در سایه ولی نعمتان امام هشتم مسئلت می نماییم.

علیرضا باغبانزاده/مجید شهرکی/مسعود صالحی پویا

پیام تبریک بازرسان سازمان به‌ اعضای هیات مدیره دوره نهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول